Dėžiaholizmas ar dėžučiomanija?  O gal dėžėfilija? Nežinau, kaip pavadinti mano naują „hobį“, ieškant TOS VIENINTELĖS geriausios, įspūdingiausios, vertingiausios ir t.t. grožio dėžutės – išbandžiau trijų skirtingų gamintojų ir laukiu ketvirtojo.

Salomėja ir Inga jau dalinosi savo įspūdžiais apie Grožio draugo ir Lookfantactic dėžutes, o aš norėčiau pristatyti Birchbox – dviejų amerikiečių merginų, Harvardo verslo mokyklos absolvenčių, projektą. Įkurta 2010 m. Ir pradėjusi prekiauti JAV, šiuo metu įmonė turi virš milijono klientų,  o jų grožio dėžutes platina internetinės parduotuvės D. Britanijoje, Prancūzijoje bei Ispanijoje. Aprašysiu savo prancūziškąją.

usigundžiau šia dėžute, nes užsisakant buvo galima nemokamai gauti dar ir praėjusio mėnesio dėžutę. Prieš užsisakant, reikia užsiregistruoti ir susikurti savo „grožio profilį“, nurodant plaukų ir akių spalvą, veido odos tipą, problemas (spuogai, sausa oda, poros, pajuodę paakiai ir pan.), kokius produktus mėgstate, kur perkate ir pan. Gavus dėžutę ir išbandžius produktus, galima juos aprašyti ir gauti taškų, už kuriuos galima pirkti Birchbox parduotuvėje.

Kiekvieną mėnesį dėžutės tema ir dizainas būna vis kitoks. Balandžio mėnesį buvo galima pasirinkti iš keturių Pantone atspalvių ir dėžutė buvo ne kartoninė, o metalinė:

Dėžutės iškraustymo proceso nenufotografavau, nes nemaniau, kad sugalvosiu pasidalinti savo įspūdžiais, tai kitus paveiksliukus teko pasiskolinti iš interneto platybių.

„Limpet shell“ spalva man priminė Tiffany parduotuvę, nes jų „firminė“ spalva Tiffany Blue labai panaši  – gal todėl ją ir pasirinkau :).

Taigi, ką radau savo dėžutėje – lankstinuką su produktų aprašymais ir 5 grožio priemones.

La Rosée Paris veido šveitiklis (15 ml, standartinės 60 ml pakuotės kaina – apie 20 eurų)

La Rosée – naujas vardas didžiulėje Prancūzijos grožio rinkoje. Dvi jaunos dermatologės, sukūrusios 5 drėkinamuosius produktus, reikalingus kiekvienam – tai drėkinanti želė veidui, drėkinamasis kremas, šveitiklis, dušo želė ir kūno aliejus. Perskaičiau sudėtį, neužtikau nieko įtartino – be parabenų, mineralinių aliejų, gyvulinės kilmės produktų, aliuminio, sulfatų bei benzoetanolių.

Malonus ir neįkyrus kvapas, želinė tekstūra su smulkiom simondsijų sėklų dalelėm – jau išbandžiau, labai patiko, švelniai nušveičia, veido oda tampa lygesnė ir minkštesnė. Mielai išbandyčiau ir kitus keturis produktus.

Embriolysse drėkinantis ir maitinantis kremas-pienelis veidui (30 ml, rekomenduojama kaina – 7,50 eurų)

Skirtas sausai odai, galima naudoti kaip drėkiklį, makiažo valiklį, net kremą po skutimosi (?!). Nežinau, toks daugiafunkcinis produktas – gerai ar blogai, bet man patiko jausmas, užsitepus ant veido. Gamintojas gerai žinomas prancūzams nuo 1950 metų. Nesu „blogųjų“ sudėtinių dalių žinovė, palieku spręsti jums – vanduo, parafinas,  Stearic Acid. Glyceryl Stearate. Triethanolamine. Cera Alba. Cetyl Palmitate. Butyrospermum Parkii. Steareth-10. Polyacrylamide C13-14 Isoparaffin. Laureth-7. Propylene Glycol, Hydrolyzed Soy Protein, Aloe Barbadensis. 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol. Tropolone.

So Susan blakstienų tušas (11 ml – standartinis dydis, ne mini, rekomenduojama kaina – 25 eurai)

Juodas, ilginantis blakstienas, vandeniui atsparus. Neišpakavau, atiduosiu mamai, nes ji mėgsta vandeniui atsparų tušą. Internetiniai atsiliepimai geri, gamintojas (manau, amerikiečių) man negirdėtas. Be mineralinių aliejų, tinka nešiojantiems kontaktinius lęšius, su šilko amino rūgštim, glicerinu, bičių vašku, moringos sėklų ekstraktu).

Sumita akių pieštukas (0,7 g, rekomenduojama kaina – 10 eurų)

Mačiau, kad buvo 5 spalvų, man teko juodas. Būčiau labiau apsidžiaugusi kitokia spalva (gal pilku ar žaliu), bet sunaudosiu. Minkštas, gerai brėžia, nenubėga ir neteplioja.

JAV kompanija Sumita specializuojasi akių ir antakių priemonių gamyboje.

HIP plaukų apimtį didinantis šampūnas (30 ml, standartinės 60 ml pakuotės kaina – 19,90 eurų)

Anot aprašymo, be silikono, be parabenų, 90 proc. natūralūs ingredientai. Kadangi vykau į komandiruotę, nutariau įsimesti į lagaminą ir išbandyti. Nepatiko – plaukai po plovimo tapo lyg sintetiniai, teko panaudoti dvigubą kondicionieriaus dozę. O jau kvapas… Rašo, kad pačiulių, bet man priminė celofano ir pigių indiškų smilkalų mišinį, kurį užuosdavau, einama namo pro harekrišnų pastatą Raugyklos galvėj… Beje, kvapas užkliuvo ne tik man – blogerės bei vlogerės taip pat skundėsi, kad nepatiko būtent šio šampūno kvapas. Mačiau, kad buvo galima rasti ir kitų šios serijos šampūnų, apie kuriuos atsiliepimai buvo geri.

Bendras įspūdis geras – pasinaudojus prancūzių blogerių skaičiavimais, mano dėžutės vertė galėtų siekti apie 50 eurų. Iš visų produktų, nepatiko tik vienas – tai pagal Salomėjos skalę, dėžutę vertinu 2.

Patiko, kad Birchbox stengiasi išlaikyti kontaktą su užsakovais bei sudaro įspūdį, kad jie patys dalyvauja visam procese – kaip jau minėjau, buvo galima pasirinkti balandžio mėnesio dėžutės spalvą, o prieš kelias gavau el. laišką, kviečiantį pasirinkti vieną iš dviejų produktų (sausą purškiamą ar kietą šampūną), kurį norėčiau rasti gegužės mėnesio dėžutėje. Nuo vaikystės, kai mama tindavo mano plaukus vaikišku ar žemuoginiu muilu, nesu turėjusiu ar bandžiusi kieto šampūno, tai dabar nekantriai laukiu kito mėnesio dėžutės (žadama, kad joje bus naturalūs ir ekologiški produktai) ir 100 proc. natūralaus veganiško Lamazuna kietojo šampūno.

Jei norėtumėt rasti daugiau informacijos apie Birchbox –  https://www.birchbox.com/

Kiek mačiau, turinys ir dėžučių dizainas visiškai skiriasi pagal šalis – ne taip, kaip Look Fantastic, kur skiriasi tik vienas ar du produktai. Beje, skiriasi ir kaina… Kiek peržvelgiau kitų šalių puslapius, pigiausia – Ispanijoje.

Aš užsisakinėjau iš prancūziško puslapio – https://birchbox.fr/box

Grožio dėžutės kaina – 13 eurų. Galima užsisakyti metams, tada 12 dėžučių kainuotų 130 eurų. Užsisakius dėžutę ir susikūrus profilį, Birchbox internetinėje parduotuvėje taikomos nuolaidos (10-20 proc.). Taip pat būna sukomplektuojamos „limited edition“ dėžutės, pvz. vyrams, vestuvėms, mamai ir kūdikiui…

Artėjančiai Motinos dienai jau pristatyta dėžutė „Ideali mama, tobula dukra“.

Užsirašiau į eilę – kaip tobula dukra, galėsiu pasidalinti turiniu ir gražintis su savo idealia mama :).

Dėkoju Giedrei už dėžutės apžvalgą. Tikrai pavydu, kad negalime jų užsisakyti į Lietuvą. Metalinės dėžutės yra mano silpnybė, būčiau pirkusi nežiūrėdama kas viduje :).
Laukiam jūsų nuomonių, komentarų, pasiūlymų čia, Facebooke ar galite parašyti laišką nurodytais kontaktais :).