Labas ir vėl! Pradedam puikų pirmadienį. Linksma istorija. Man jis prasidėjo vienu laišku, kuriame kosmetikos parduotuvės atstovė sakė, kad tam tikru būdu bendradarbiauja TIK su tinklaraštininkais, kurie turi ne mažiau nei 10000 sekėjų, tad savaime suprantama, aš į draugystę pretenduoti negaliu. Ir kaip smalsu pasidarė! O kaip jie žino, kiek žmonių seka mano blogą? Aš tai suprantu, kaip apsilankymų skaičių, o kaip dar kitaip? Ir kokiame laiko tarpe tada turi būti tas 10k apsilankymų? Per mėnesį? Tai čia gerokai viršijam, mieli draugai. Per dieną? Ok, sutinku, tiek nebūna. Jei bandyčiau lygintis su soc. tinklų žvaigždutėmis, tai irgi nežinočiau, į kuriuos skaičius žiūrėti, gal jei į jų per visą laiką surinktus sekėjus, tai ir čia reiktų suskaičiuoti puslapio peržiūras per blogo istoriją? Na, lankėsi daugiau nei pusė milijono žmonių ir peržiūrėjo blogą 1,693,381 kartą ir didelė dalis jūsų yra grįžtantys. Įdomūs tie skaičiai, ar ne? Blogą skaito, blogą myli, bet dauguma kompanijų jo vertę vis dėl to matuoja soc. tinklų skaičiukais, nepaisant to, kad jų produkto net neketinu ten aptarinėti.

Pavartau akis ir tęsiu tai, kas man pačiai tikrai įdomu. Rašau atsiliepimą apie porą “L’oreal” naujienų, kurios užkariavo mano simpatijas. Jei atvirai, tai gavau dėžutę, kurioje buvo ir BB bei CC kremai, ir skaistalai, ir bronzantas, du lūpų dažai, bet nepasakyčiau, kad man kitos priemonės prilipo kasdienybėje, o jei jau tariamės  kalbėti apie verčiausius dėmesio dalykus, tai štai ir atrinkau perliukus. 

“Bambi Eye” tušas šiuo metu yra karščiausia “L’oreal” naujiena, visur gausiai reklamuojamas ir buvo smalsu pamėginti. Aš nesu didelė kompanijos tušų gerbėja, patiko man tik vienas vandeniui atsparus, kiti gi taip so so, labiau linkstu prie giminingosios “Maybelline”. 

“Bambi eye” žada plačiai atmerktų akių efektą, atskirtas ir užriestas blakstienas. Pasitepsim ir turėsim stirnos akis! Ane?

Šepetėlis storas, silikoninis, man visai patogus. Na ir dažo tikrai gražiai. Sakyčiau netankina, bet suteikia ilgio. Ir taip gerai, nes blakstutės išlenda iš už užkritusių vokų. 

foto didinasi

Šiek tiek lipina, bet Bembio dramai pritinka. Išsilaikymas normalus. Nei tepa, nei bėga. Tiesa, ekstremaliomis sąlygomis nebandžiau, nes tokiu atveju vengiu iš viso akis dažyti. 

Foto matote, kad mano lūpos dažytos. Ir tai dariau su “Color Richie Plump’n Glow”.

Kiek man nepatiko atsiųsta rusva spalva “coconut plump”, tiek įsimylėjau šią “Guava Plump”. Ji švelniai rožinė, skaidri kaip blizgis, šaldo (!), kvepia saldokai ir sukelia putlumo jausmą bei vaizdą. Tiesiog puikus “no makeup makeup” dienoms. Dar ir drėkina kaip balzamas. 

Taigi, štai tokie yra mano “L’oreal” naujienų favoritai. 


Naudinga: priemonių ieškokite visuose “L’oreal Paris” stenduose. Tušo kaina yra apie 15 EUR (be nuolaidų), lūpdažiai kainuoja apie 13 EUR (taip pat be nuolaidų). 

Visi “L’oreal” atsiliepimai

 

Dėmesio: kosmetikos ir kitų aprašomų produktų aš nepardavinėju, neužsakinėju ir netarpininkauju. 

Jūsų aktyvumas motyvuoja. 

Apie visus įrašus iš karto sužinosite  Facebook’e; daugiau kasdienybės ar užkulisininių minčių – Instagram’e.

Ir visada laukiu laiškų, pastabų, idėjų bei pasiūlymų, kontaktų skiltyje nurodytais adresais.

PR produktas (daugiau apie mano PR politiką čia).