Apžvalga: “Catrice” makiažo pagrindas “HD Active”

Estimated read time 4 min read

Vakar internetuose mačiau cituotą percituotą mintį apie blogerių santykį su kompanijomis. Atrodo vėl ir vėl kiekvienas turime savo nuomonę, kaip viskas turėtų vykti. Ta mintis buvo apie tai, kaip svarbu atsirinkti iš kokios kompanijos imti pinigus ir kaip baisu, kad auditoriją turintys žmonės mano, kad už reklamą pakankamas atlygis yra pigus tušas. Čia yra požiūrio į savo veiklą klausimas, sakyčiau. Jei blogas yra sukurtas kaip darbo priemonė (pvz., tokie yra Simonos Burbaitės, “Šokolado”, Agnės Gilytės  ir daug kitų), tada, žinoma, kiekvienas tavo ištartas žodis yra skirtas parduoti. Tačiau man patinka didžiųjų apžvalgininkų, tokių, kaip garsioji Tati, požiūris, kuomet ji net kalbėdama apie PR produktus (tiesiog atsiųstus), pabrėžia, kad tai nėra “sponsored” informacija. Nes ir nėra. Tas tušas – tavo darbo priemonė, o ne atlygis. Taip jau yra su kosmetika, jos negali grąžinti, IT ir telekomunikacijų apžvalgininkai bandomus daiktus vėliau atiduoda atgal. Mano manymu priimti priemones pabandymui, gali iš daug ko, tai neįpareigoja. Imdamas pinigus jau atsirenki kompanijas, kurioms nori įsipareigoti tuo, kad surasi vietos tarp savo 250 tekstų per metus. O atsidurti gerame bloge ilgalaikėje perspektyvoje yra naudinga. Pati su savo produktais esu išbandžiusi, kokią trumpalaikę naudą duoda painfluensinimas socialiniuose tinkluose. Žinoma, kartais reikia ir tos žaibiškos naudos, bet čia jau kitos istorijos. 

Po eilinės ne į temą (pripažinkime, kad tai mano blogo išskirtinumas, kuris ne visiems patinka) įžangos, šokime prie produkto iš paskutinio “Catrice” siuntinio. Mažai aš radau, ką ten išbandyti, makiažo bazę aka praimerį iš karto nurašiau, nes nelabai jais tikiu, bet visgi suviliojo ne kas kitas, o SPF30 žymė. 

Priemonės aprašymas:

Skaidrus ir skystas makiažo pagrindas idealus sprendimas aktyviam gyvenimo būdui. Nesvarbu, ar lauke, ar sporte, ar mieste: makiažo pagrindas paruošia odą makiažui ir leidžia jam ilgiau išlikti. Priemonė atspari vandeniui ir prakaitui, pasižymi švelniu fokusavimo efektu. Ji vizualiai sumažina porų matomumą. Prieš naudojimą buteliuką gerai sukratyti.

Sudėtisaqua (water), isododecane, c12-15 alkyl benzoate, dimethicone, cyclopentasiloxane, titanium dioxide (nano), peg-10 dimethicone, propanediol, glycerin, trimethylsiloxysilicate, kaolin, silica, sodium chloride, camellia sinensis leaf extract, hydrolyzed caesalpinia spinosa gum, caesalpinia spinosa gum, aluminum stearate, disteardimonium hectorite, polyhydroxystearic acid, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, propylene carbonate, silica dimethyl silylate, ethylhexylglycerin, alumina, phenoxyethanol, potassium sorbate, sodium benzoate, parfum (fragrance), linalool, citronellol, limonene, benzyl benzoate, geraniol.

Nenagrinėjau, bet akis išskiria nemažą kiekį druskos, jau vien dėl jos šis produktas prie tų, kurie turėtų kimšti poras.

Pastarosiomis dienomis naudojamas trio.

Buteliukas stiklinis, su pipete. 

Priemonė gana skysta (man truputį primena skiestą lipalą)  ir iš pradžių visiškai balta. Visai maloniai kvepia. 

Įtrintas į odą produktas tampa nematomu. Pačioje pradžioje jaučiasi lyg lengva plėvelė ir šioks toks odos matiškumas. Nepastebėjau vizualios įtakos poroms. Tačiau tepant ant viršaus kreminę pudrą, tą, kuri man šiaip linkusi suplaukti į poras, sulaukiu pastebimai geresnio rezultato. Ta prasme, pagrindas porų nesumažina, bet apsaugo jas nuo subėgimo. Kas jau visai neblogai.

Šiaip aš tingiu naudoti visokius pagrindus. Tačiau greitai baigsiu savo “Kiehl’s” su dideliu SPF, o vasara dar tik prieš akis, tad vien dėl to, kad šis pagrindas turi apsaugą nuo saulės ir dar nėra sunkus, aš jį ir sunaudosiu. 

Beje, visur akcentuojama, kad jis atsparus sportui (sport proof), pudra neturėtų nuplaukti nuo prakaitavimo. Tad vasarą gal net ir šiaip pasiteisintų, nes man atrodo, kad jis tikrai truputį prailgina makiažo išsilaikymą. Tik tiek, kad aš sportuoju pilatesą, tai ten tikrai ne tas atvejis, kuomet visas plauki :).

Visumoje, tai visai nieko, gal nėra pats draugiškiausias probleminei odai, bet šiaip visi tie praimeriai ne dovanėlė. 


Naudinga: Ieškokite “Drogas” ir “Eurokos”. 15 ml kainuoja 5.19 EUR.

Jūsų aktyvumas motyvuoja. 

Apie visus įrašus iš karto sužinosite  Facebook’e; daugiau kasdienybės ar užkulisininių minčių – Instagram’e.

Ir visada laukiu laiškų, pastabų, idėjų bei pasiūlymų, kontaktų skiltyje nurodytais adresais.

PR produktas (daugiau apie mano PR politiką čia).

2Comments

Add yours

+ Leave a Comment