Grožio paslaugų rezervacijos sistema “Treatwell”: kas patiko, o kas nelabai

Estimated read time 7 min read

Aš ne taip jau retai bloge pasakoju apie save: baimes, lūkesčius, svajones ir žinoma patirtis. Jūs žinote, kad bijau skambinti telefonu. Jau mažiau, jau kartais perlipu per save, bet vistiek turiu pakvėpuoti, nurimti, užsidaryti tamsiame kambariuke ir tik tada renku numerį. Šiandien papasakosiu apie svetainę, kuri padeda išvengti to nemalonaus proceso.

Beje, net jei aprašomas produktas ar paslauga tinklaraštyje atsirado bendradarbiavimo dėka, aš visų pirma esu bandytoja, kuri savo kailiu mėgina tuos produktus ir paslaugas, nesu objektyvi, nes vertinu tik per Salomėjos prizmę, nesprendžiu apie ar tai gerai/blogai visiems. Visai neseniai išmėginau grožio paslaugų rezervavimo sistemą “Treatweel” ir noriu pasidalinti savo pastebėjimais.

“Treatwell” apie save:

Mes tikime, kad yra patogesnis ir geresnis būdas surasti ir užsirašyti grožio procedūroms nei telefono skambutis. Daugiau pasirinkimo ir drąsa išbandyti kažką naujo. Mes norime, kad užsirašyti grožio procedūroms, plaukų kirpimui ar manikiūrui būtų paprasta, lengva ir greita – ir svarbiausia, bet kuriuo paros metu.

Šiandien Treatwell yra tikriausiai didžiausia grožio paslaugų svetainė Europoje. 500 nuostabių žmonių mūsų ofisuose, išsibarsčiusiuose visoje Europoje, kasdien bendradarbiauja su daugiau nei 20000 salonų. Mūsų darbas – padėti klientams užsisakyti paslaugas jiems patogiu laiku ir būdu, o salonams – dirbti patogiau ir dar sėkmingiau. Mes kuriame daugiau nei išmanią rezervacijų platformą – mes kuriame vietą, kur galėtum išreikšti save kiekvieną mielą dieną ir rasti geriausias paslaugas už patraukliausią kainą kur bebūtum, kada benorėtum.

Taigi, trumpai tariant teorija yra tokia:

  • ateiname į svetainę.
  • pasirenkame dominančią paslaugą.
  • pasirenkame labiausiai patinkantį ir tas paslaugas siūlantį saloną.
  • rezervuojame laiką.
  • sumokame už paslaugą (nebūtina, tą galima daryti ir salone).
  • apsilankome salone.
  • esame laimingi bei gražūs.

Praktikoje viskas taip ir veikia, tačiau aš turiu savų pastebėjimų.

Gavau 50 EUR dovanų čekį ir vis galvojau, kam gi jį panaudosiu. Kirptis jau buvau, dažytis nenoriu, veido valymai šiuo metu netraukia, masažai baugina… Visus šiuos dalykus galima rezervuoti “Treatwell”. Ir dar depiliacijas, mikrodembrazijas, plaukų atstatymo procedūras ir t.t. Tad sumąsčiau, kad lakuosiu nagus.

Mano laimei, visos “Treatwell” paslaugos siūlomos Vilniuje. Tikiuosi, kad tokia laimė ateis ir pas kitų miestų gyventojus. Dar džiugiau – kol kas sistemoje esantys salonai daugiausiai įsikūrę Senamiestyje ir Naujamiestyje. Žodžiu, beveik su chalatu galiu nubėgti (tik aš neturiu nei chalato, nei šlepečių). Tiesa, ne tiek jų daug, tų gražinimosi vietų, čia dar vienas minusiukas, tikiuosi laikinas. Pvz., štai kaip atrodo salonų pagal rajonus sąrašėlis pasirinkus nagų procedūras:

Didelis pliusas – sistemoje jau yra nemažai komentarų. Ir tai svarbu. Pvz., aš gal ir keistas žmogus, bet turėdama 50 EUR nebėgu už juos lakuoti nagų. Aš mąstau, kad jei man patiks, tai aš tikrai norėsiu pakartoti. O ar galėsiu tą padaryti kas porą savaičių už 50 Eur? Vargu, tad žiūrinėjau patrauklias kainas. Visgi, kai jau apsistojau ties vienu salonu man patogioje vietoje ir už priimtiną kainą, radau gana nemažai neigiamų atsiliepimų. Būtent apie nagų lakavimą. Noras praėjo.

Po to sugalvojau, kad gal reikia įsiverti naują auskarą? Juk už turimą kuponą išeina ne vienas pasigražinimas. Radau ir tokią galimybę!

Išsirinkus paslaugą ir įdėjus į krepšelį, tereikia tik pasirinkti patogų laiką.

Užsakymo puslapyje tiesiog supildote savo duomenis ir sumokate kortele (na, arba kuponu). Iš karto pamatysite patvirtinimą:

Toks atkeliaus ir į pašto dėžutę, o paslaugos išvakarėse gausite priminimą.

Kaip matote paveikslėlyje, nei nagų lakavimą užsakiau, nei auskarus, o masažą. O viskas buvo taip…

Įsidėjusi rezervaciją (nagus) į krepšelį, aš nuėjau ieškoti kokios nors kitos procedūros ir supratau, kad nėra galimybės įdėti kito salono paslaugų. Tikrai? Paklausiau atstovų ir sužinojau, kad taip, vienu metu galima užsakyti tik vieno salono paslaugas.

Gerai, galvoju, juk aš nagus lakuosiu šiandien, po dviejų savaičių ir dar po dviejų, tai kodėl gi neužsiregistravus visiems kartams vienu metu? O ne! Pasirodo tokios pačios paslaugos negali į krepšelį įsidėti, gali rinktis tik iš kitų salono siūlomų.

Hm, metu tuos nagus lauk, įsidedu masažą, kurį nusprendžiu dovanoti vyrui ir matau, kad toje pačioje klinikoje veria auskarus. Telpu į kuponą, na vos vos dar turėsiu sumokėti, bet ne bėda. Įsidedu auskarus ir… Suprantu, kad neįmanoma dviem to paties salono paslaugoms rezervuoti skirtingą laiką. O auskarus ir masažą galima pasirinkti tik tokiu metu, kai mano vyras negali eiti lepintis. Išmetu ausų pradūrimą ir rezevuoju vyrui 1.5 valandos atpalaiduojantį masažą.

Iš savo 50 EUR kupono panaudojau tik 38, o kiti nuplaukė. Nėra gaila, nes palepinau savo žmogų, o jūs sakysite, kad mes gi kupono neturime, tai koks mums skirtumas tavo bėdos? O gi tas, kad jei jūs norėsite sau užsisakyti kirpimą salone A, dažymą salone B, nagų lakavimą salone A, bet kitą dieną, veido valymą salone C ir dar depiliaciją tame pačiame salone, bet kitą savaitę, o dar ir vyrui kirptis reikia, jis mėgsta saloną D, tai jūs negalėsite vienu ypu atsisėsti, susikrauti viską į krepšiuką, apmokėti ir mėgautis. Ne! Jūs turėsite po vieną paslaugą rinktis, apmokėti, rinktis, apmokėti, rinktis, apmokėti. Nepatogu. Nors, žinoma, vistiek geriau nei skambinėti į visus salonus ir rezervuoti laikus, užsirašinėti į darbo knygą, ar kur ten jūs pasižymite :).

Tęsiant apie pačias paslaugas, tai aš parinkau “Art Of Beauty” saloną Vingrių gatvėje. Rezervuodama laiką įrašiau, kad svečias bus Gediminas. Jokių nesklandumų dėl to nekilo. “Art Of Beauty” gavo rezervaciją, laukė ir suteikė tikrai puikią paslaugą. Bent jau mano vyras labai džiaugėsi. Pastaruoju metu daug ir sunkiai dirbo, retai jį mačiau, o kai mačiau, tai dažniausiai sudirgusį, stresuotą ir blogai mieganti. Pusantros valandos atpalaiduojantis masažas buvo pačiu laiku ir net pati mačiau, kad tikrai padėjo vėl atrasti gyvenimo džiaugsmą. Tad klinikai siunčiu linkėjimus ir pagyrimus. Beje, “Treatwell” sistemoje palikusi atsiliepimą, gavau 5 EUR kuponą kitai paslaugai.

Taip pat tikrinau kainas. Tiek užsisakant tiesiogiai klinikoje, tiek per “Treatwell” mūsų pasirinkta paslauga kainavo tiek pat.

Ar naudočiausi vėl? Taip! Nes dauguma salonų įsikūrę man asmeniškai patogiose vietose. Nes aš labai dažnai nenueinu į visokias grožio procedūras tik todėl, kad nenoriu skambinti. Esu interneto žmogus ir jei kažko negalima sutvarkyti internetu, tai man neegzistuoja. Taip pat man patinka, kad galima iš karto sumokėti ir nebegalvoti apie tai, ar reiks grynų, ar ims korteles ir t.t.

Tikiuosi ateityje sistemoje atsiras kiti miestai, daugiau paslaugų, daugiau salonų, o ir galiausiai bus galimybė rezervuotis kelias paslaugas skirtinguose salonuose, ar skirtingomis dienomis vienu prisėdimu ir vienu apmokėjimu.

Tikiuosi mano patirtis jums buvo įdomi! Papasakokite, kokie jūsų įpročiai? Turite nuolatines gražinimosi vietas, į kurias skambinate, kai prireikia? O gal kas kartą einate vis kitur? Kaip rezervuojate laiką?


Buvo įdomu? Netylėkite! Nebus grįžtamojo ryšio – neliks ir blogo!

Draugaukime Facebook’e, bei susitikime Instagram’e.

PR produktas (daugiau apie mano PR politiką čia).

10Comments

Add yours
  1. 1
    Dalia

    Aš taip pat bijau skambinti ir svajoju, kaip visur bus galima užsirašyti internetu 😀 Visgi kol kas visur teko skambinti. Jei yra galimybė eidama pro šalį nueinu užsirašyti, man kažkodėl taip atrodo patikimiau ir yra maloniau. Turiu savo mėgstamas vietas kirptis plaukus ir tvarkytis antakius. Anksčiau dėl antakių eidavau ir klausdavau, ar gali čia ir dabar sutvarkyt, bet jau neberizikuoju 🙂

  2. 2
    Alma

    Oi tos paslaugos paslaugėlės.. Aš irgi esu emocijų žmogus, dažniausiai gerai išsiuostinėju, koks žmogus teikią paslaugas ir pan. Geriau jau daugiau sumokėsiu, nei po to mirtinai išsunkta išeisiu. Skambinimas muša iš vėžių, bet labai dažnai skambindama naujam žmogui iš karto suprantu, kad neisiu ten, taip sakant jau geriau kelias minutes telefonu atsikankinu, nei valandą ar porą 😀

  3. 3
    Salomėja

    Aš turbūt dėl grožio paslaugų tik vieną kartą esu skambinusi. Dažniausiai renkuosi tuos, pas ką yra registracija internetu, arba einu pro šalį ir spontaniškai paklausiu ar gali priimti, arba galų gale parašau emeilu, jei tokį randu, nors reikia tris dienas laukti atsakymo 🙂

  4. 4
    Salomėja

    Aš tai retai domiuosi konkrečiais žmonėmis :). Kaip jau minėjau savo atsakyme Daliai, tai mano rezervacijos chaotiškos. Net pas stomotologą poliklinikoje registravausi pasirinkdama grynai gražiausiai skambantį vardą ir pavardę. 😀

  5. 5
    Dalia

    Aš tai pernelyg bijau, kad man nuėjus pas ką nors kitą kirptis liksiu labai nepatenkinta 😀 ankstyvoj paauglystėj prisieksperimentavau, nebenoriu 🙂 teko susidurt su situacija vaiką kirptis registruojant, kai grožio salonas skelbė, jog yra registracija internetu, bet tokios rast nepavyko, gal facebooką galvoj turėjo 😀

  6. 6
    Salomėja

    O tai ką, ir nesikerpat, vaikštot kasomis iki žemės, kaip pirmykščiais laikais? Aš tai turbūt būnu per pusę patenkinta su nepatenkinta. Bet plaukai ne koja, atauga ir galima žaist toliau. Po vieno karto aš 2 metus nėjau į kirpyklą. Per tuos du metus visko daug įvyko, pvz., mano vestuvės, prieš kurias paprašiau, kad vyras nuskustų pusę galvos :). Bet praėjo kiek laiko ir vėl įsidrąsinau.

  7. 7
    Kristė

    O aš be galo džiaugiuosi atradusi kirpėją, kuri bendrauja FB žinutėmis kirpykloje neapsigyvenau, bet bent jau lankausi nebe kartą į 5 metus. O va antakius reiktų atnaujinti, bet ten tik skambinimas, tai jau kelintas mėnuo kaupiuos tai procedūrai

  8. 8
    Milly

    Va, va, ir as jau beveik metus einu pas saviske, ir uzsirasineju per FB messengeri 😀 As jos net telefono numerio nezinau 😀

  9. 9
    Gaivile

    Turejau ir as ta telefonp baime. Nueiti ir paklausti ar uzsirasyti buvo paprasciau, nei paskambinti. Dabar kai ka nors galima padaryti internetu yra puiku. Tiesa man pavyko “issigydyti” telefono baime. Nebijau skambinti. Kartais net pati savimi stebiuosi, kad sugebu koki tai reikala sutvarkyti telefonu.

  10. 10
    Dalia

    Tai aišku ne, nemanau, kad esu nesikirpus ilgiau nei pusmetį ir tik po tokio pusmečio plaukai pečius gali siekt 🙂 tiesiog man labai svarbu, kaip jie atrodo, kaip krenta, kaip paprasta/sudėtinga po to su jais tvarkytis, tai einu pas vieną ir tą pačią kirpėją labai daug metų, nes ji žino mano plaukus, mano poreikius ir su ja nebaisu keist kirpimų 🙂 aišku atauga, nebaisu pasitrumpinti daugiau, bet nebenoriu išskutinėjimų ir tokių iškarpymų po kurių laaaabai ilgai reik ataugint plaukus, kad normaliai apkirpti būtų įmanoma.

+ Leave a Comment