Atradimas iš “Lidl”: vaisiniai batonėliai be pridėtinio cukraus

Manau čia būsiu vieniša su tokiu prisipažinimu, bet man su sveika bei subalansuota mityba visai ne kažką. Aš ne itin mėgstu daržoves, todėl žinoma trūksta ląstelienos. Sakyčiau ir vitaminų, bet tarsi tose daržovėse jų būna. Aš nemėgstu gaminti, todėl valgome kažkur/iš “Wolto”/kažką iš parduotuvės šaldiklių. Svorio numesti, žinoma, nepadeda, bet čia jau esmė tame, kad iš viso valgau, o man reiktų riboti kcal kiekį iki 1000.

Visgi, ką norisi sumažinti, tai pridėtinio cukraus kiekius. Ir taip, esu iš tų, kuriems prie kavos norisi šokoladuko, o išvykose – ledų. Neretai aš atidžiai apžiūrinėjau visokių grūdinių ar baltyminių batonėlių lentynas. Atrodo, kad jie bus ne tokie cukringi kaip “Snickers”. Bet kur tau, senas geras “Corny” yra iš esmės iš cukraus, o jei randi bent kažką padoresnio, tai atbaido kaina. Tikrai matau daug datulinių, grikinių, vaisinių batonėlių, kurie skanūs ir sudėtis graži, bet vienas mažuliukas kainuoja porą eurų, kartais ir daugiau. Nieko keisto, kad apsisuki ir nusiperki “Kit Kat”. Bet štai, kartą, mamos lentynėlėse, pamačiau “Alesto” batonėlius, ant kurių puikavosi užrašas “no added sugar”. Kur gavai, klausiu? Ir paaiškėja, kad čia senas geras “Lidl”.

Vienoje dėžutėje yra 5 batonėliai po 30g. Išorinė pakuotė smagi, o vat vidinės per daug apetito nekelia. 

Skanėstai yra bent kelių rūšių: su gervuogėmis, su obuoliais, egzotiniais vaisiais, braškėmis, vyšniomis. 

Visi jie atrodo vienodai – ruda masė, kuri turi vos vos lipnumo. Tokia, kaip matosi piešinuke ant dėžutės. Man skaniausias yra su gervuogėmis, mažiausiai mėgstu su egzotiniais vaisiais. 

O kaip su ta sudėtimi? Nėra ji visiškai nekalta, pvz., dabar jau nauja norma yra visur kur vengti palmių riebalų, o šių čia įdėta, nors panašu netragiškai daug:

paveiksliukas didinasi, sudėtis ant obuolinio skanėsto dėžutės

Tačiau jokioje “Maximoje” tokioje kainų kategorijoje rasite nieko bent kiek padoresne sudėtimi. O čia, sakyčiau, neblogas kompromisas. 

Maistinė vertė:

Paveikslėlis didinasi

Cukraus daug, tikrai daug, bet bent jau iš vaisių, o ir skaidulų nemažai. 

Labiausiai džiugina kaina, nes dėžutė kainuoja 1.49 EUR. 

Daugelyje “Lidl” parduotuvių šios dėžutės sukrautos prie kasos, tik G9 mačiau prie riešutų. 

Skonis draugų neturi, todėl gal jums nepatiks, gal neįtiks sudėtis, gal iš viso saldumynų nevalgot. Bet man tai puikus atradimas vietoje šokoladukų. O daug ir nesusivalgo, tas vienas batonėlis yra daugiau nei norisi :).

Jei nenorit, tai ir nekomentuokit :D, skanių atradimų!


Apie visus įrašus iš karto sužinosite  Facebook’e; daugiau kasdienybės ar užkulisinių minčių – Instagram’e.

Ir visada laukiu laiškų, pastabų, idėjų bei pasiūlymų, kontaktų skiltyje nurodytais adresais.

Previous Post Next Post

14 Comments

  • Reply Leo

    Ai nou vat ju toking abaut 🙂 patiriu tas pačias paieškas prie lentynų. Čiupau šiuos Lidle, bet nepatiko iš tikro. Kartais randu akcijinių becukrių baltyminių tai per du kartus suvalgau. Tai susinervinu ir nusiperku tų vafliukų apvalių su karamele perteptų – ilgam užtenka, tai ir cukraus mažesnėmis dozėmis gaunu 🙂

    2019-09-12 at 09:13
    • Reply Salomėja

      Vieną batonėlį per du kartus? Kaip tai įmanoma? Man tie vafliai kažkas tokio. Bet aš negaliu pirkt visos pakuotės, nes galiu atsilaikyt, kol pirmas neprakąstas, bet jei jau pradedi, tai po to lieka tik graužt save, jog sakiau “tik vieną”, o gavosi kaip visada :). Šių batonėlių gėris, kad nors ir skanu, bet antro retai norisi 🙂

      2019-09-12 at 09:19
  • Reply Virgilija

    Man jie kartais priešpiečius atstoja, nes valgau tai aš keistai, nesubalansuotai, skirtingu laiku ir iš vis nenormaliai. O kartais visai pamirštu. Va tada ir praverčia.

    2019-09-12 at 09:36
  • Reply A

    ten dar yra brangesni, po 99 man regis. mažiau cukraus, skanūs ir sotūs visai. kai tu pasakei apie Lidlinius batonėlius, tai anuos ir atradau. anksčiau net nebuvau sugalvojus ten ieškot kažko.
    aš irgi be saldumynų sunkiai išsiverčiu :/

    2019-09-12 at 10:02
  • Reply Vita

    O, kokia super nauja rubrika 🙂
    Aš šiuos batonėlius irgi perku dėl jų visai pusėtinos sudėties ir valgau prieš treniruotę (jei einu prasibėgti ar į sporto klubą), kai grįžusi po darbo noriu maisto, bet ir negaliu normaliai valgyti, nes tada per sunku būna 😀 Tai skonis manęs per daug nedžiugina, bet bent jau kažką į skrandį įsimetu.
    O 1000 kcal kažkaip mažokai skamba…

    2019-09-12 at 10:16
    • Reply Salomėja

      Dėl to 1000kcal ir yra mažoka :). Na, man kilo.lt buvo sudarę dietą, pagal juos man svoris kristų tik prie 1200 ir normalaus aktyvumo. Laikiausi griežtai, rašiau gi bloge, tai pirmus mėn krito pamažu, bet aš nesu aktyvi, tai ir sustojo vėliau net nenusiritęs nuo viršsvorinio KMI, bet būdavau alkana ir pikta, nes tiek maisto tikrai mažai :). Tai ir sakau, kad plius minus 1-1,2k ribose turėčiau gyvent, bet kažkaip iš karto liūdna pasidaro 🙂

      2019-09-12 at 10:20
  • Reply Alma

    Aš po tų visų keto/paleo dietų madų ir pan. temų labai atidžiai cukrumi pasidomėjau, ir man keisčiausia buvo ta mintis, kad būtent fruktozė yra absoliučiai žmogui neįsisavinamas dalykas, maždaug tiesiai į lašinį, jokios naudos iš jos. Ir kažkaip iš tikro, suvalgau obuolį, gaivu skanu tą akimirką, bet sotumo nulis, energijos neatsiranda. Po kokio Snickers man geriau 😀

    2019-09-12 at 13:26
    • Reply Salomėja

      Gerumo gal ir geriau, ir snikeris skaniau, bet aš vaisius labiau valgau dėl skaidulų, ląstelienos, nes vistiek pas mus skanių nebūna, išimtis uogų sezonas :), cukraus poreikio jie tikrai nemalšina. Na išskyrus džiovintus.

      2019-09-12 at 13:43
  • Reply MM

    Aš kažkaip “išaugau” iš visokių batonėlių (kai pagalvoju, kiek spanguolinių corny suvalgyta, nes kadaise tai atrodė sveika, vaje… O kur dar “sveikasis” hematogenas 😀 ), varškės sūrelių, jogurtukų su skoniais (juos pakeičiau graikišku jogurtu plius namine granola), saldainių (vietoj jų – juodasis šokoladas min. 70-80 proc.kakakvos). Iš džiovintų vaisių mano favoritai – datulės, razinos. Daugumos produktų nebesinori pirkti dėl juose esančio gausybės cukraus, visokių gliukozės-fruktozės sirupų, hidrintų aliejų ir pan. Kitų produktų ir šiaip nemėgstu (batono, bandelių, tortų, sausainių, traškučių…). Dar viena buvusi nuodėmė – šaukštais kabintas kondensuotas pienas 😀 Atsisakyti ar labai sumažinti cukraus kiekį tikrai įmanoma, tik reikia geros motyvacijos. Ir čia sako žmogus, kuris prieš metus sakė, kad visada valgys tik pienišką šokoladą (plytelė ar pusė Milkos cukrolado per dieną – buvo visai normalu :D), nes juodasis tiesiog bjauraus skonio 😀 Skoniai keičiasi, įpročius taip pat galima keisti 🙂

    2019-09-12 at 18:18
    • Reply Salomėja

      Pavydžiu 🙂 Nes mano įpročiai per stiprūs 🙂 Galiu metus laikytis be batono, bet suprantu, kad jį mėgstu ir noras niekur nedingo 🙂 Gal ir aš kažkada išaugsiu, nes gi buvo laikai, labai labai seni, kai ir kavą, ir arbatą su cukrumi gerdavau 😀

      2019-09-12 at 18:22
  • Reply Gaivile

    Man sie batoneliai visai nieko. Aisku juodas sokoladas geriau. Bet ir sie valgomi. Na o su tom dietom vargas. Nes kai tu metu daugiau, tai norit islaikyti ta svori turi pusbaziu gyvent.

    2019-09-12 at 18:56
  • Reply DaliaM

    Pas mane panašiai – daržovių ir vaisių nelabai mėgstu, tai niekada jų neperku, nebent valgykloje gaunu (labiausiai iš daržovių visgi ankštines mėgstu). Trapučių ir batonėlių taip pat nemėgstu. Todėl sugalvoti, kas būtų sveikiau, bet ir kad patiktų – sudėtinga. Namie irgi negaminu beveik, neturiu nei laiko, nei energijos, nei noro. Makaronus tik išsiverdu karts nuo karto. O šiaip šaldytos picos vakarais eina 🙂 Mano silpnybės – čipsai, bandelės ir geri desertai/tortukai 🙂 Aišku, auklėju save ir stengiuos nepirkti dažnai 🙂 Pastaruoju metu baltos duonos privengiu,… Dar įdomu tai, kad negaliu valgyti per saldžių dalykų, būna kad išmetu ledus vos paragavus nes per saldūs, o apie kondensuotą pieną ar peanut butter nesinori net pagalvoti 😀 Deja, paskutinius mėnesius svoris ženkliai auga… Tai artimiausiuose planuose atsisakyti podarbinių vakarinių prisikimšimų, pamažinti porcijas, ir lankyti sportą 🙂 (Bet kol kas turint iškeptą picą suvalgyt jos tik pusę – sunkiai sekasi) 😀 Juokauju, jei jau visai prastai pasidarys – išvažiuosiu į kalnus ilgesniam, ir haikinsiu 3 kartus per savaitę 🙂

    2019-09-13 at 02:28
    • Reply Salomėja

      Ok, MM komentaras atspindi, kokį pasaulį aš matau: visi gyvena sveikai, nevalgo šūdų, supranta jų blogį :). Pasijaučiu vieniša storulė. Bet po Tavo komentaro suprantu, kad daugiau yra tokių nepavyzdingų. Beje, ir man su per saldžiais dalykais panašiai būna :), nors riešutų sviestas gi riebus ir sūrus, nėra ten saldu 🙂

      2019-09-13 at 07:30
      • DaliaM

        Hahha, gal ir negeras pavyzdys su riešutų sviestu, jau matyt primiršau skonį Taip, tikrai ne viena o bet tačiau nors kol kas picų ir burgerių atsisakyt dar neplanuoju, bet vis dažniau renkuosi pilno grūdo picas ir makdonalde burgerį irgi valgau su pilno grūdo bandele. Skonio negadina, ir tikiuos kad mažesnis blogis

        2019-09-13 at 17:29

    Leave a Reply

    You may also like