Apžvalga: “So Susan” lūpų dažai “Social Butterfly”. Ir apie blogeriškas unikalumo paieškas

Estimated read time 4 min read

Skaitydama diskusijas apie grožio jutūberes (nes apie blogeres niekas nediskutuoja, bet man tai vistiek vienas ir tas pats katilas) aš vis neatsistebiu, kokius reikalavimus kelia žiūrovės. Nekalbu apie asmeninio gyvenimo apkalbinėjimą, nes čia jau pasirinkimas kiek ir ko viešini ir turi susitaikyti, kad žmonės pletkins. Kalbu apie produktų apžvalgas. Kokį pasipiktinimą kelia merginos kalbančios apie PR produktus ir kaip aukštinamos tos, kurios perka viską pačios. Ta diskusija vis atsinaujina ir atsinaujina, todėl ir aš kartais iškeliu pamąstymus, nors žinau, kad ne pirmą kartą. Ir kaip tai stipriai akcentuojama mažai kreipiant dėmesį į asmenybę. Juk, pvz., su manimi nedraugauja “Kristiana”, tai aš galiu nusipirkti jų promautininamos “Pupa” kosmetikos ir ją išdergti. Iš keršto :D. Ir ką? Ir visi manimi tikės, vien todėl, kad įrašo pabaigoje nebus parašyta, kad tai “PR produktas” :D. Sakys, ak, o visos parsidavėlės taip gyrė, taip gyrė!

Žinoma, bendradarbiavimo su kompanijomis pasekmė yra suvienodėjimas. Kai vienu metu visos rašo apie tą patį, na kaip, kad dabar nuvilnijo “Biovene” produkto banga. Ar kai kiekviena pasisakė apie “L’oreal” molio priemones plaukams. Ir visgi, nors turiu nemažai atsiųstų produktų, man neatrodo, kad turinys yra vieno veido, nes ar daug  pastaruoju metu jūs skaitėte apie “The Balm” naujausią pudrą, nuostabųjį “Cosnature” kūno sviestą, “L’Oreal Professionnel” holivudiškąjį garbanų kremą, o kaukę-avį? Manau nė viena mes nespjauname į įdomius pasiūlymus, tačiau kiekviena ieškome savo unikalumo, net ir aprašinėdamos tą patį urmu gautą šampūną. Juk mes skirtingos ir net į rožinę spalvą reaguojame skirtingai :). Nesutinkate? Aš prisipažinsiu, kad pati tikiu kitų merginų apžvalgomis. Moku skaityti tarp eilučių ir įsivertinti kiek tas produktas gali tikti man.

Na, o kadangi labai jau atseit vertinamos apžvalgos apie retenybes, tai šekit lūpų dažus, kurių garantuoju, kad nepirksite net jei sudominsiu :). Nes brangūs, nes reikia siųstis. Nes už tą pačią kainą galima nusipirkti žinomesnio prekinio ženklo produktą. Tai gal net neberašyt?

“So Susan” lūpų dažai pristatomi, kaip kažkas tarpinio tarp lūpdažių ir blizgio. Sodrūs, pigmentuoti, dailioje kartoninėje pakuotėje. Šiaip jie tikrai išsiskiria iš krūvos, tačiau man tos merginos ir tie drugeliai visai tarpusavyje nesiriša.

Sudėtisethylhexyl palmitate*, ceresin**, tridecyl trimellitate, hydrogenated microcrystalline wax (cera microcristallina)**, polybutene, vitamin e (tocopheryl acetate)**, fragrance (parfum), sorbic acid (acidum sorbicum)**. [+/- (may contain/peut contenir) titanium dioxide (CI 77891)**, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 7499)**, D&C red no. 27 aluminum lake (CI 45410), D&C red no. 7 calcium lake (CI 15850)]

Spalva pigmentuota, užtenka vieno sluoksnio.

Deja, nuotraukoje man nepavyko perteikti tikrojo ryškumo. Realybėje man jis toks arčiau rėksmingos neoninės. Jūs turbūt ir vėl sakysite, kad man tinka, bet aš neturiu kur pritaikyti tokią ryškią spalvą. Bene į paštą eit? Tačiau jausmas ant lūpų malonus. Nedžiovina, nėra sunkūs. Tepasi ir gana greitai nusivalgo.

Kaip ir sakiau, tai toks produktas, kurį nei pirksit, nei ką 😀 ir šia apžvalga aš noriu parodyti, kad unikalūs, dar niekur lietuviškai neaptarti produktai ne visada yra aktualūs ir jei tik apie tokius rašai, tai nepasidarai kažkoks įdomesnis skaitytojams :). Ką manote jūs? Netikiu, kad nieko 😀


Įvertinimas:

Naudinga: Priemonę įsigyti galite Sosusan.com. Kaina – 18.95$.

Daugiau apžvalgų apie lūpų dažus.

Ačiū, kad užsukote ir perskaitėte! Buvo įdomu? Netylėkite, komentarai ir kitoks grįžtamasis ryšys yra geriausias atlygis blogeriui :). Buvo neįdomu? Irgi netylėkite ir padėkite tobulėti ! Draugaukime Facebooke, kur diskusijos vyksta drąsiau, bei Instagrame, ten daugiau spontaniškų momentų! Ir visada laukiu laiškų, pastabų, idėjų bei pasiūlymų, kontaktų skiltyje nurodytais adresais.

10Comments

Add yours
  1. 1
    Alma

    Provokuoji išsikalbėti? 😀 Aš nesu prieš PR produktus, tik dažnai pagalvoju, kad gamintojams visai nėra prasmės taip gausiai juos dovanoti, nes visokios subjektyviai TIK teigiamos apžvalgos neskatina didesnio pirkimo. Gal kažkokia dalis ir bus linkusi pirkti tik dėl to, kad mėgiama “žvaigždė” reklamuoja. Lūpdažis negražus. Visom prasmėm 😀 Tikiu, kad nuotrauka neperduoda to ryškumo, bet man iš karto asociacija, kai stipriai įdegusios moterys su tokiais pajūrio kurortuose lūpas pučia.

  2. 2
    Salomėja

    Alma, bet čia kaip ir kompanijų reikalas. Man pvz., visai dzin pirks kas produktą, kurį aprašiau, ar ne. Procentų nemoka. Kartais dar smagiau, kad nepirks, kaip to Biodermos saulės kremo. Lygiai taip pat dzin net jei aš jį pirkau, o juk tada gėda prisipažint būna, kad sufeilinai ir 20e išleidai ant š…
    Aš mėgstu bandyt ir aprašyt, o ne parduot. O smagu, kad gali išbandyt neišleidęs pinigų, kurių kosmetikai aš kalną išleidžiu. 😉
    O dėl lūpų dažų tai aš iš viso nesuprantu kokiems žmonėms yra skirtos tokios spalvos ir kodėl jas daro, kai visa konsistencija ir kt lyg ir nieko.

  3. 3
    Salomėja

    Dar pagalvoju, kad ne apžvalga turėtų skatint pirkt, o atvirkščiai: pirma žmogus pamato, užsimano, tada ieško atsiliepimų ;).

  4. 4
    Alma

    Na man dažniausiai taip ir būna, retai kada spontaniškai nusiperku. Nors būtent spontaniški pirkiniai dažnokai tampa nuolatiniais.

  5. 5
    Kita Živilė

    Man arba įdomu, arba neįdomu. Jei įdomus produktas – skaitau visą apžvalgą, jei neįdomus – permetu akimis, o kartais tavo rašymas užkabina, tada visai nesvarbu ar apie padangas, ar apie lūpdažius kalbi. Manau nereiktų pataikauti kiekvienam skaitytojui. Gana dažnai rašai, atsirinks kas kam įdomu, nėra gi taip, kad vienas įrašas per mėnesį ir tas pats apie jau nuvalkiotą produktą, ar reklaminį renginį. Man patinka, kad tavo blogas visada savame stiliuje – fainas.

  6. 6
    Salomėja

    Živile, o atrodo, kad pataikaučiau? Man įdomu ką kiti žmonės galvoja, kodėl jie taip galvoja, kodėl susiakcentuoja į nesvarbius dalykus, arba mato tai ko nėra :). Todėl aš bandau užvesti diskusijas.
    Nes jei aš noriu išbandyti kažkokį “nuvalkiotą” produktą, tai ir bandysiu ir man dzin, kad kažkam jau nusibodo jį matyti internete. Aš apie tai negalvoju nei galvą plaudama, nei apie šampūną rašydama, neskaičiuoju kiek kas ko jau parašė, visada manau, kad daugumą blogų skaito labai mažas skaičius žmonių, visi kiti turi savo mėgiamiausius.

  7. 8
    Salomėja

    Ieva, jei tikrai norit, nes naudotų lūpų dažų niekada pati nesiūlau dovanoti, tai parašykit man laišką, ar fb žinutę su adresu. Mielai atiduosiu. Visomis savybėmis jie yra puikūs, išskyrus spalvą (man) 🙂

  8. 9
    Irma Sincera

    Taip Salomėja eiki su jais į paštą ! Aš pabūsiu iš tų etatinių, kur sakysiu, kad labai tinka 😀

+ Leave a Comment